Anderhalf jaar na de eerste corona maatregelen in België, zijn virtuele evenementen niet meer uit het straatbeeld weg te denken. Organisatoren hebben begrepen wat de voordelen zijn, en blijven teruggrijpen naar deze zekere én trefzekere manier om zaken te doen met hun doelpubliek. Sinds jaar en dag kunnen horeca uitbaters hun leveranciers ontmoeten tijdens de jaarlijkse fysieke horecabeurs. Dit kan binnenkort ook virtueel.
Prik de datum alvast in je agenda want van 8 tot 12 november 2021 gaat de horecabeurs digitaal!
WAT KAN JE ALS EXPOSANT VERWACHTEN VAN EEN DEELNAME AAN HORECABEURS.ONLINE?
Na je inschrijving word je nauw bijgestaan door het team van de Horecabeurs.online om je te begeleiden in je deelname. Je zal toegang krijgen tot de backoffice van het platform en zelf je stand kunnen aankleden. De mogelijkheden qua model en kleur zijn legio.
Fairtual Technologies is een Belgisch bedrijf dat als technologische partner wordt ingezet voor het organiseren van virtuele beurzen, congressen en corporate events. Officieel gevestigd in Brugge, maar met een 15-tal medewerkers over gans Vlaanderen verspreid.
Fairtual is ondertussen een begrip in de wereld van virtuele evenementen, niet enkel in België, maar ook in Frankrijk, Nederland en Duitsland. Zo won Fairtual het prestigieuze VivaTech Awards, een internationale wedstrijd rond innovatie en technologie.
Fairtual bouwde in het laatste jaar een 50-tal platformen voor (internationale) evenementen, waaronder het platform voor de organisatie van de Exportbeurs van Flanders Investment & Trade, een online event waar een 100-tal exportexperten over de ganse wereld in contact werden gebracht met Vlaamse exportbedrijven. Resultaat? Meer dan 4500 videomeetings verspreid over 3 dagen en meer dan 50 exposanten, waaronder overheidsinstellingen en banken.
Ook Conway is een vaste klant bij Fairtual. De “most convenient partner voor de on-the-go markt” organiseerde al een aantal evenementen voor haar klanten (waaronder benzinestations, nachtwinkels, supermarkten, bioscopen en pretparken). In totaal exposeerden reeds meer dan 200 bedrijven, waaronder niet alleen de grote merken als Coca Cola, AB Inbev en Mars, maar ook kleinere producenten van tabakswaren, dranken, fresh & frozen en snoepgoed. Een gelijkaardig evenement werd opgezet door haar Duitse zuster “Lekkerland”. Later volgden Horeca Van Zon en vele anderen.
Eén van de grootste klanten van Fairtual is de Europese Commissie. Middels tussenkomst van het Belgische evenementenbureau TMAB zette Fairtual het platform op voor CleanSky, een 365 platform dat draait rond luchtvaart en ecologie (https://cleansky.virtualfair.be).
Verder is Fairtual sterk begaan met ecologie. Zie: Fairtual Technologies kleurt groen! – Virtual Fair.