Duvel Moortgat had Horeca België goed liggen…

5/5
Duvel 1 april Horeca Belgie

Ook wij lopen er al eens met onze ogen open in de 1 april grappen.

Toen we gisteren over het internet surfte kwamen we een post tegen van Duvel Moortgat over hun nieuwe DUVEL glas.
Het was een innovatief glas waarbij het rode logo van kleur veranderd. Het rode logo op het glas zou zich aanpassen door de temperatuur van de geschonken DUVEL. En groen worden als deze perfect is.

We vonden het innovatief en uniek.

Maar wat blijkt, hebben ze Bij Moortgat echt wel de moeite gedaan om een filmpje te maken voor 1 april. En we zijn er met onze ogen open ingelopen.
En net zoals al hun andere marketing concepten zijn ze er echt wel in geslaagd om dit op een unieke manier te doen. Onze redactie heeft alle moeite gedaan om het filmpje te posten op de website met bijbehorend artikel.

We moeten ons dan ook excuseren naar onze lezers voor het verspreiden van foute informatie, maar onder het mom van een leuke grap voor
1 april.

We gunnen de dienst marketing bij DUVEL MOORTGAT dan ook volop hun amusant momentje en veel succes met hun verdere campagnes.

Ben je dan toch benieuwd welke glazen ze wel in hun unieke collectie hebben, klik dan hier

DUVEL IS VEEL MEER DAN EEN PASSIE VOOR BIER

Het is een echte passie voor de goede smaak. Voor Duvel Collection brengen een reeks internationale artiesten hun meest creatieve designs aan op en rond het Duvelglas. Ontdek deze gelimiteerde reeks en geniet mee van deze bijzondere samenwerking. bron: duvel.com

MIJN ZAAK ONLINE

Ook een artikel van uw zaak op Horeca België? Of heb je liever dat ons team bij je langskomt voor een persoonlijk bezoek en een leuk gesprek?

Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen snel contact met je.

Nieuwe berichten

Onze shop

Meest gelezen

Vegetarische Restaurants in België: Een Groene Revolutie in de Gastronomie

België staat bekend om zijn rijke culinaire tradities, met iconische gerechten zoals wafels, chocolade en frieten. In de afgelopen jaren is er echter een duidelijke verschuiving zichtbaar in de Belgische eetgewoonten, met een groeiende belangstelling voor plantaardige voeding en vegetarisch eten. Deze trend is niet alleen te danken aan gezondheidsbewuste consumenten, maar ook aan een groeiend milieubewustzijn en de wens om ethische keuzes te maken op het gebied van voeding. Het resultaat? Een explosie van vegetarische restaurants die zich richten...

Read more