Ook wij lopen er al eens met onze ogen open in de 1 april grappen.
Toen we gisteren over het internet surfte kwamen we een post tegen van Duvel Moortgat over hun nieuwe DUVEL glas.
Het was een innovatief glas waarbij het rode logo van kleur veranderd. Het rode logo op het glas zou zich aanpassen door de temperatuur van de geschonken DUVEL. En groen worden als deze perfect is.
We vonden het innovatief en uniek.
Maar wat blijkt, hebben ze Bij Moortgat echt wel de moeite gedaan om een filmpje te maken voor 1 april. En we zijn er met onze ogen open ingelopen.
En net zoals al hun andere marketing concepten zijn ze er echt wel in geslaagd om dit op een unieke manier te doen. Onze redactie heeft alle moeite gedaan om het filmpje te posten op de website met bijbehorend artikel.
We moeten ons dan ook excuseren naar onze lezers voor het verspreiden van foute informatie, maar onder het mom van een leuke grap voor
1 april.
We gunnen de dienst marketing bij DUVEL MOORTGAT dan ook volop hun amusant momentje en veel succes met hun verdere campagnes.
Ben je dan toch benieuwd welke glazen ze wel in hun unieke collectie hebben, klik dan hier
DUVEL IS VEEL MEER DAN EEN PASSIE VOOR BIER
Het is een echte passie voor de goede smaak. Voor Duvel Collection brengen een reeks internationale artiesten hun meest creatieve designs aan op en rond het Duvelglas. Ontdek deze gelimiteerde reeks en geniet mee van deze bijzondere samenwerking. bron: duvel.com