Custom Text

Deel dit bericht

Uncategorized

10 goede gewoontes van succesvolle eventplanners -3

eventplanner horeca belgië planner

Succesvolle eventplanners zijn uiterst productief. Wat maakt hen nu zo succesvol? Wel, ze hebben 10 (+1) gewoontes die hen hierbij helpen. En die hebben we hier even opgesomd.

3. Ze plannen en werken in blokken.

Succesvolle eventorganisatoren maken een planning en stellen een to-do-lijst op. Dat houdt hen gefocust. Productieve mensen plannen realistisch en houden rekening met hoeveel tijd iets in beslag neemt. Ze verdelen grote taken in kleine stukjes, zodat die makkelijk behapbaar zijn. Zo gaan ze sneller vooruit. Ze vermijden afleiding op de momenten dat ze werken aan een bepaalde taak. Zo bekijken ze bijvoorbeeld hun mailbox alleen op specifieke tijdstippen. Omdat ze hun planning niet willen laten overhoop halen door één of andere mail met goed of slecht nieuws. Zo houden ze controle.



Bron : Eventplanner, dé site voor eventplanners

Deel dit bericht

Hallo, ik ben Yasmine Gerard en zelfstandige Social Media Community & Communication Manager voor horecazaken en horeca-gerelateerde bedrijven zoals Horeca België. Wenst u de online communicatie van uw zaak of merk te vergroten? Heeft u hiervoor (een beetje) ondersteuning nodig? Aarzel niet om me om hulp te vragen.

Laat een reactie achter

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>